maandag 26 juli 2010



Vandaag was een rare dag met ongelukjes. Er is in huis niet heel veel gedaan. D.w.z. wel veel gebeurd maar het schoot allemaal niet erg op. Gekke ongelukjes..
Zelf was ik vanmiddag bij de Gamma zo dom om over onze eigen kar te vallen door een tasje bij de andere kassa te willen pakken, er lagen allemaal lange planken op onze kar en daar dacht ik niet aan, dus hup, ik viel er overheen. Door mijn gil (van schrik) keek natuurlijk iedereen, dus je zet je gezicht alsof er niets aan de hand is en lacht het weg en doet net alsof er iets leuks gebeurde...


Fijn om de zaken ook eens met een vakman door te kunnen nemen.


Eindelijk die zware radiator van zijn plaats om die lagen vloerbedekking ook daarachter weg te kunnen halen.


Jacob heeft de dikke leidingen in de kelderkast weggehaald


Niks aan zo'n foto..dat zie ik ook wel.. maar ik weet wèl wat er aan deze foto vooraf ging....!
Dit gebeurde er:
Mijn lief stond zéér gevaarlijk met een ladder op de trap, dat op zich was al een foto waard, maar ik kon door Wim op z'n ladder op de trap niet naar beneden om mijn toestel te halen. Daarbij stond ik angstvallig die ladder en Wim in de gaten te houden...
Met de decoupeerzaag was hij bezig die witte latjes door te zagen tot er opeens een doodse stilte viel....hij stond raar te kijken naar de zaag. Het valt te raden wat er gebeurd is, Wim heeft ook een van de nieuwe elektriciteitleidingen doorgezaagd....


....valt dit nog te repareren??


Deze foto is speciaal gemaakt voor Guus en Wim, zien jullie wat ik aan het doen ben???
doet jullie vast plezier dat ik hier mee bezig ben!


verder met een nieuwe wand in de slaapkamer

2 opmerkingen:

Marlies zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marlies zei

Whahahwhahahaaahaha ik bescheur het van het lachen om dat verhaal dat je over je wagentje viel, gekke mama!