donderdag 22 juli 2010



Weinig te melden, de foto's spreken voor zich. We zijn vandaag vroeg gestopt om nog hout bij te gaan kopen en we waren moe.

Ja zeg, alweer een andere plek, geen leuke plek hoor.


Hieronder wat foto's van de badkamer in wording


daar komen ze...
en daar gaan ze weer...






Vandaag werd mij door de buurvrouw (Cronestein) gevraagd wat ik zo'n hele dag deed daar in huis, hier dus een impressie van wat ik zoal doe..
..ik zit lekker in het zonnetje en plamuur gaatjes vol met een taai spulletje (gewoon houtvuller)

...plafondpaneel met geplamuurde gaatjes....
en hieronder plafondplinten met gaatjes en met de gaatjes al helemaal weggewerkt.
Het plafond is zo'n beetje mijn project.

...maar ik schuur ook de deuren en kozijnen, maak op z'n tijd eten klaar, sta met Wim te kijken naar alles, denken en verzinnen, puin en ander afval ruimen etc. Af en toe help ik Wim door iets op z'n plaats te houden. En ik maak de foto's en de hou de blog bij. Komt ook nog bij dat ik hier op de Cronestein de boel spic en span probeer te houden i.v.m. de verkoop..en ga zo maar door. Jammer genoeg te weinig tijd voor kinderen en kleinkinderen...en moeder..
Maar Wim is de grote uitvoerder, dat wel.



En hier is een van de gerestaureerde balken van Wim geplaatst, een verlenging van de balken van de loggia over de overloop. De balken van de loggia zijn groter, maar....

.... daar heeft Wim deze oplossing voor bedacht.

Al een stuk plafond tussen de balken, mooi hè..



Dit wordt de douchehoek

Badkamer aan het einde van de dag.


Opgehaald in Lekkerkerk, een fonteintje voor het toilet.
zo'n 80 jaar oud. Hij is nog heel mooi.

Geen opmerkingen: