donderdag 26 augustus 2010

Dag allemaal,

tja...geen foto's vandaag...camera ligt nog in het andere huis...
Nu ja, we hebben toch niet zoveel gedaan, Wim heeft zoals hij zelf zegt: "een beetje aan die afwerklatjes lopen pielen"
Zelf heb ik een deur flink in de plamuur gezet, daar wordt hij vast wel lekker glad van.
Morgen is Wim vrij en gaan we weer hard aan de slag, vooral met de kwast.

Dinsdagavond hebben we via Marktplaats een mooie grenen vloer gekocht voor de bovenverdieping. In Noordwijk, leuk toeval daarbij was, de schoonvader van de verkoper hielp inladen. Hij bleek dicht bij de Voorstraat gewoond te hebben, waarschijnlijk heb ik met hem in de kleuterklas gezeten. Hij was net zo jong als ik. Daarna scheidden onze wegen zich, daar er toen nog niet aan gemengde scholen werd gedaan. Zat hij weer bij mijn broers op school.

En zo kom ik toch nog aan de tekst voor mijn blog.

1 opmerking:

Sjaak zei

Maar de foto's van gisteren tellen wat mij betreft voor twee!