vrijdag 27 augustus 2010


De vrije dag van Wim is vandaag goed benut!
We zijn al vroeg op pad gegaan, begonnen bij de Gamma. Daarna de Sligro o.a. ook voor een lekker kopje koffie. En toen er flink tegenaan in ons huis.
Vanmiddag met z'n tweetjes die hele zware plaat belgisch hardsteen (hadden we over van de keuken) in de auto geschoven en acht vloertegels van de badkamer. Daarmee zijn we naar de steenhouwerij getogen met de vraag om uit de plaat een vensterbank voor de keuken te zagen, en de tegels diagonaal door midden te snijden/zagen. Geen probleem, is weer eens ander werk dan een zerk....
Vervolgens hebben we weer lekker verder gewerkt in huis.
Tussendoor doe ik af en toe wat aan de kast. We lopen al na te denken over welke kleur we gaan nemen voor de kast.


Beide kanten van de deur zijn nu helemaal geplamuurd.
Echt een leuk werk om te doen!











In plaats van bloesemwit heb ik vandaag alles roomwit geschilderd. staat veel warmer. We zijn er nu tevreden over.




















Het was wel oppassen...ik liep er bijna tegen aan, maar wie hangt er nu een luik voor het deurgat!




Het luik is een echt luik geworden met een
mooi slotje....



Eindelijk..

het laatste stukje plafond zit er ook in.







Ja, de andere kant van de deur moet ook gedaan...


We gaan er op vooruit, nu hebben we al een kookplaat, (geleend van Marlies en Aniel).


Afwerklatjes gronden en schilderen voor dat ze op hun plaats gaan voorkomt geknoei op de muur en plafond..





En als het te donker is om te verven...

...hoef ik me nog niet te vervelen.

Geen opmerkingen: