maandag 30 augustus 2010



Ook vanavond hebben we weer volop lopen verven en witten.
En plamuren en gronden natuurlijk. En het wordt zo mooi allemaal.
Het komende weekend komt de stukadoor, die gaat ook de muur in de slaapkamer doen.
Daarna kan er worden behangen. Dan nog een paar afwerklatjes...en dan de vloer leggen. En dan..en dan..
Dan is de slaapkamer klaar.
Als alles goed gaat gaat Wim dit weekend aan de badkamer beginnen.

Morgenavond geen blog.
Ik ben naar mijn moeder in Noordwijk, en 's avonds halen we gelijk nog een deel van de vloer op die niet helemaal in de auto paste vorige week.
Dus morgen wordt er niet geklust!!



Om te kijken of het mooi staat heb ik de panelen van de deuren met hoogglans geverfd.
Volgens mij staat dat wel mooi.


Wand aan de trapkant gebroken wit geverfd.



En wie is hier bezig??

Oh..ik zie het al. Dat t-shirt verraadt wel gelijk je leeftijd hoor.


Op het laatst de zolder nog witten.

3 opmerkingen:

Dirk-Jan zei

Ik vind dat er de laatste tijd wel erg vaak een dagje vrij genomen wordt hoor...
Ik wil niet tegen een ongeverfde plint aan zitten kijken als ik volgend jaar een keer langskom!

Aniel zei

Ik vind eigenlijk dat D/J gelijk heeft.

Iedere keer wanneer ik kan helpen klussen, nemen jullie vrij. Pfff....

liwi zei

Hmmm.....ik dacht eigenlijk dat wij elke keer vijnamen als jij toch niet kunt komen....