dinsdag 17 augustus 2010



Toch nog...!
Nog even een kort stukje schrijven.
We hebben vanavond weer veel gedaan, (maar dat schrijf ik wel vaker)
Wim en Aniel hadden gisteren een nieuw project toegevoegd, daar kwam ik toevallig vanavond achter. Maar ik kan er wel mee instemmen. Het orginele plafond van de achterkamer wordt doorgetrokken naar het aangebouwde gedeelte. Aniel is er druk mee, zie de foto's.

Morgenavond echt geen blog, ik ben de hele dag naar mijn moeder.
De dag erna ook geen blog..dan ben ik namelijk jarig..(56jaartjes) Ik gun mij dit jaar niet de tijd om het te vieren. Alleen met de kinderen eten.
Vrijdag weer blog.













Om te beginnen is vanmorgen Rene geweest om nog enkele glazen van dubbel glas te voorzien. O.a van de slaapkamer was een ruit lek en moest vervangen worden.






Alle balken staan nu ook in de grondverf.




Jammer genoeg wordt het in huis al vroeg te donker, zodat we bij schemerlampen verder werken. Staat wel knus..toch?







Wim is heel druk bezig om overal afwerklatjes aan te brengen o.a. langs alle balken komen latten.



Daarvan moeten vervolgens alle gaatjes weer weggewerkt worden.






En wat is dit...

Aha...Aniel heeft een gedeelte van het patroon van het plafond op papier nagemaakt om het op twee andere plaatsen ook de mallen te kunnen maken.

Geen opmerkingen: