dinsdag 10 augustus 2010


Vandaag hebben we het verlopig koopcontract getekend!

Daarna bezig geweest met wat andere zaken, we hebben niet veel gewerkt.
Vanavond hebben we het eerste tuinfeest in de tuin gehad, gezellig.
Hield voor ons in dat we veel rondleidingen konden geven.


Wim in de weer met de freesmachine, dat is echt een leuk apparaat...
Hij maakt een vensterbank voor de loggia.


hier is hij geplaatst.


Mooie ronde hoek aan de vensterbank.


Terwijl ik het keukenraam nog een keer verf worden buiten voorbereidingen getroffen voor het tuinfeest van Yvette, die haar verjaardag en afstuderen viert en Yesni die vandaag jarig is,



Van de buurvrouwen een vuurkorf gekregen en er lag nog hout in de schuur waar Victor kleinere blokken van hakt voor het tuinfeest vanavond.

3 opmerkingen:

oom Wim zei

Feest vieren en de klussers niet eens uitnodigen?

Victor wel oppassen met die bijl hoor! Ik stond ook een keer zo te hakken en plots stond de bijl in 1 van m'n vingers! Wel pooggde ik toen indruk te maken op enkele Portugese schonen. Ik was op ouderbezoek bij een van hen tijdens mijn rondreis in Spanje en Portugal (Casa beato nuno). Vinger heb ik overigens nog steeds!

Groeten Wim

Overigens Casper is wel een kanjer, met al z'n goede adviezen

Victor zei

Bedankt voor de bezorgdheid Ome Wim! Aan de hand van die foto is het inderdaad net alsof ik elk moment een van mijn vingers ga verliezen. Maar aangezien er geen Portugees schoon aanwezig was lette ik erop dat ik de bijl met twee handen vasthield als ik hakte. Op de foto zie je dat ik de bijl weer uit het hout probeer te rukken door weerstand te bieden met mijn linkerhand.
Gelukkig hebben wij onze vingers dus nog, double high five?!

Groet Victor

Vivian zei

Beste collega Wim,

Het wordt heel mooi! Vooral die prachtige tegels!! Had eigenlijk wel een klusser in jou verwacht..hihi
Heel veel succes en rust een beetje uit voor het werken begint?

Groetjes van Vivian.