vrijdag 24 september 2010

En daar is ie dan weer, na veel geploeter. Ik hoop dat ik er weer handigheid in ga krijgen...want anders....
Vanmiddag is de aanrechtplaat gekomen met een speciale koerier, er was tenslotte beloofd dat ie deze week bezorgd zou worden. Sorry Guus en Wim, wij konden niet wachten tot volgende week en hebben hem erop getild....pfffft, wat zwaar. Ik heb er niet eens een foto van gemaakt nu hij erop ligt...maar het is mooi!
          De vensterbank zit er bijna in..
 


Deze pakken met steenwol zijn voor boven het plafond.


Oei..daar zie nieuwe houtworm..
...daar zal ik vlug eens iets aan doen!







Alweer een deur...

Zo hier en daar wat kieren wegwerken...

...en klaar is de vensterbank...
Overal lichtpunten maken voor het plafond dicht gaat..

Achterpui schuren...

Tja...we hebben geld nodig, dus zoek ik alle bonnen op van spullen die terug kunnen naar meneer Gamma.

Daar gaat de steenwol..






Zwaar...zwaar...

Al het steenwol zit er tussen, nu kan het plafond er tegen aan.

Geen opmerkingen: