donderdag 23 september 2010

Vanavond is het bloggen een ramp!!!
Ze (wie zijn 'ze' eigenlijk..) hebben de werkwijze veranderd, ik heb niets te kiezen. Het foto's uploaden gaat totaal anders, de foto's worden elke keer door elkaar gegooid. Het vreselijk lastig om ze dan weer in de goede volgorde te krijgen. Tijdens het uploaden kon ik altijd tegelijkertijd aan de tekst werken, nu kan dat niet meer en moet ik wachten. Ik kan ook niet meer kiezen om een foto rechts of links te zetten. (of ben daar nog niet achter gekomen...) Tekst toevoegen gaat ook anders, opeens wordt het weer een hele kleine letter, dan weer een te grote. Kortom...ik word er helemaal grrr.. van!!
Maar goed vandaag heeft René dubbel glas in de achterpui gezet, op het middenbovenraam na.
Zelf heb ik de erker en het zijraam voor geschuurd en wat van die dingen..
Wim heeft materialen in huis gehaald (moest twee keer rijden) en is ook op pad geweest voor zijn baas. Verder gewerkt aan electriciteit en vensterbank etc. Koken hoefden we vandaag niet, Yvette heeft een lekkere maaltijd voor ons verzorgd.

Nu, ik ga mijn bericht er op zetten, het is bedtijd.
Het ziet er misschien anders uit dan anders...
Wegfrezen van stopverf/ ruitenlatjes.
Hier kun je goed zien hoe een ruit eruit wordt gehaald. Met een glassnijder kris kras en hup...

 


Kitten en mooi afwerken










Vanmiddag hebben we dit mooie raam en deurbeslag gekocht en tevens een slot voor de toilet. Het ziet er koperkleurig uit maar dat is het niet.

Wim is bezig met de vensterbank in de erker   







              het purschuim netjes wegsnijden

1 opmerking:

Bert zei

Zo, vanavond weer lekker vroeg naar bed, want vanmorgen (vrijdag 24 september) stond de blog van "vrijdag 24 september" er al op. Ik begrijp dat het vooruit bloggen wat moeite heeft gekost, verspringende foto's en zo, maar het is zeker alle moeite waard! (Toch vrees ik voor mij maar een betrekkelijk voordeel, want Bea zal vanavond laat toch alvast de blog van zaterdag 25 september willen lezen).

Nou ja, ik zie wel. Complimenten overigens voor de 'timmerman / metselaar" van de achtergevel.