zondag 3 oktober 2010

                         9.00 uur kwamen we weer thuis..en we zijn moe. Maar ook tevreden. Vanavond hebben we alles nog in orde gemaakt voor het behangen morgen met Hermien. Ik heb er zin in, we zijn ook erg benieuwd hoe het er uit zal gaan zien. Hieronder eerst een foto die eigenlijk bij gisteren hoort. Broer Wim heeft de gleuf die daar tussen het raam en het aanrecht zat mooi dicht gemaakt. 
Hannie, ik vond jouw idee om er een geheim klepje van te maken leuk...maar ja, behalve dat het een beetje meer werk was vonden de mannen het ook een beetje onzin geloof ik. Ik heb er verder maar niet op aangedrongen...   
 
                      Maar het is mooi geworden




Gleufje maken voor het raamhaakje.










Verven..verven..verven...verven...verven




                                                                            
                                                                     
                                                                              
                Wim is begonnen met het voegen.





En ik was begonnen met het laminaat op zolder, ik wilde zo graag even iets anders doen..en ik moest toch wachten tot mijn plamuur droog was...Maar ondertussen zijn de hulptroepen gearriveerd.



Yesni schuurt de plafondlatten..














   ..Willemien en Yvette gaan het laminaat verder leggen.











Nu het voegsel inwassen. Tenminste...ik geloof dat dat zo heet...ik had bij Guus in de keuken beter op moeten letten..








Met een lach..."ik ben bijna klaar", 
ga ik lekker weer naar huis.





Ook hier een mooi randje, dat mag ik weer verven natuurlijk...












Haha..ik heb nu mijn bericht alvast geplubliceerd, want nu was ik er vóór 24 uur op. Anders lezen Bea en Bert alweer dat het maandag is...pff. Het uploaden van de foto's gaat vanavond niet lekker. Dat kost héééél veel tijd zo. het is inmiddels 0.05 uur en ik heb een lekker cognacje van Wim gekregen. Vol goede moed ga ik nu verder. Wim zit radiatoren te zoeken. maar eigenlijk moeten we al naar bed....


Best wel een grote badkamer....al het bezoek kan er makkelijk in.


Terwijl Marlies, Noraly en Willemien daar ons avondeten aan het halen zijn....


...spelen Yvette en Alivia verstoppertje op zolder....
...gaan Wim en Aniel (in z'n goeie pak..) vlug even verder aan het plafond. (Het zal wel een van de laatste keren zijn met Aniel want die gaat voor zijn werk naar het buitenland.)


En zo zitten we weer met een ander deel van de familie aan tafel. En het blijft allemaal gezellig..




Na het eten nog vlug even verder, ik hoorde dat Marlies ook nog even geholpen heeft, jammer genoeg heb ik dat niet vast kunnen leggen...




...dit wel, maar dat was vanmiddag. Het viel niet echt uit te leggen wat een waterpas nu precies is..








Leuk hè Noraly, dat vond Manu ook..




Onze slaapkamer, klaar voor het behangen.






Wim stop nu met dat kitten, ik wil naar huis.
Moet nog bloggen..

En dan nog even iets anders, dat handige voetensteuntje in de douche, als er meer vrouwen zijn die dit ook wel willen, Willemien heeft hier patent op!


Eindelijk klaar!!

Geen opmerkingen: