zaterdag 9 oktober 2010



Tja..ik geloof dat ik wel erg veel foto's heb...maar het was dan ook een lange dag waarop veel werk verricht is. Daarbij, het is moeilijk kiezen welke foto wel en welke niet.
Ik zal de tekst deze keer kort houden, komt mij wel goed uit want natuurlijk is het alweer laat. 
Toen Wim en ik naar huis gingen was het bijna 21.00 uur. We moesten nog eten...


Eerst nog wat foto's van vrijdag.


De plinten in de slaapkamer tegen het plafond...






Kiekeboe..



...daar is Willemien.







Het voegen gaat beginnen..
spannend voor Wim








Li van Wi is even een foto aan het maken.








Wat een pech, Willemien kan weer niet verder want alweer is het laminaat op. Jammer..normaal gesproken heeft ze zo'n vloertje in een dag af natuurlijk..






Klaar met voegen en alvast een keer schoongemaakt.






Dat is jammer, als de plint tegen het plafond zit zie je dat er net niet ver genoeg gestuukt is...






Dan gaat Willemien maar een klusje van mij doen...
gaatjes stoppen.







En ik begin met het grote boenwerk.









Zo...Wim, jij bent trots...ook eens een keer broodjes klaargemaakt!!
Voor in de auto, want we gaan nog even naar Friesland!



Foto's van vandaag




Om te beginnen hebben de jongens de tip van Simon opgevolgd en het hele fornuis omhoog gehaald.



Nu kan het gekit worden.





Guus kwam vanmorgen met een doos vol schakelmateriaal,
die is vandaag dus wel zoet.















Tijd om eens aan het achterhalletje/bijkeuken te beginnen.






















Dit is onze score....


vijf radiatoren!
Alweer de vloer aan het schrobben er zaten vanmorgen nog heel wat grijze vlekken op...


























HeƩ..daar komen de eerste vloerdelen naar boven.











Mooi!!






De ene Wim begint en de andere gaat ermee verder.












Yvette neemt de laatste verfklusjes in de slaapkamer ter hand..







De jaren dertig stopcontacten van Berker

De draaiknopjes moeten nog komen.















Wim bezig in de bijkeuken















Samen draden trekken.





















Ik ga witten in de badkamer..




















De wand voor de bijkeuken...






Maar soms heb je even een helpende hand nodig.














En Yvette gaat ook maar door!
Aan het einde van de dag de vloer impregneren.
Morgen nog een of twee keer.

Geen opmerkingen: