maandag 11 oktober 2010

En nee...het kan nog niet. Nog geen foto's op de blog zetten. Ik heb wel 20 gb bij gekocht (nu ja, Aniel heeft dat voor mij gedaan) maar het kan 24 uur duren voordat het actief is.

Vandaag ben ik met Marie in de rolstoel naar de Achterwillens gelopen, een behoorlijke tippel vanuit de Cronestein. Zij wilde het huis graag nog eens zien voordat het af is. Terwijl zij heerlijk van de zon in de keuken zat te genieten en haar krant zat te lezen ben ik boven aan het opruimen geweest.
Aan het eind van de middag kwam Willemien om de vloer van de zolder af te maken. Daarna is ze aan de voorslaapkamer begonnen. Vanavond heeft Wim de wc beneden weggehaald en een nieuw gat geboord voor de nieuwe wc. Daarna is hij samen met Willemien aan de vloer boven verder gegaan. Zelf radiatoren geboend en gespoten.
Morgen de foto's.
Daar Marie een dagje hier is geweest ga ik morgen niet naar Noordwijk en blog morgenavond wel!

3 opmerkingen:

Willemien zei

...en ging dat goed met dat toilet of heb je daar nog een leuke anekdote over ;-)

liwi zei

Ja Willemien..maar dar horen eigenlijk een foto bij..vertellen we morgen dus.

En Aniel, bedankt voor je actie.

liwi zei

Nou ja zeg..foutjes....daar hoort een foto bij..