woensdag 13 oktober 2010

Zo..vanavond eerst eens de foto's bijwerken. Gelukkig gaat het weer goed. Het uploaden gaat zelfs erg snel!!


We beginnen eerst maar eens met de foto's van maandag.

Maandag is Marie een dagje bij mij geweest, de laatste keer dat ze kwam eten op de Cronestein en het nieuwe huis nog een keer wilde zien voordat het klaar is. In de warme zon naar de Achterwillenseweg gewandeld, daar geluncht waarna Marie haar krant las en aansluitend een dutje deed, ze genoot in de keuken waar volop de zon naar binnen scheen. Ondertussen kon ik lekker aanrommelen in huis.
Jammer genoeg niet aan gedacht om daar een foto te maken, gelukkig heeft broer Wim nog dat nog op de Cronestein gedaan voordat hij onze moeder weer naar huis bracht.


Marie voor het laatst gegeten op de Cronestein.





Willemien krijgt instructie voor de afkortzaag. Vanmiddag heeft ze de zoldervloer afgemaakt en wil nu verder gaan aan de voorkamer boven.





En Wim gaat de toilet beneden verwijderen..
Voortaan maar buiten....

















In deze uitdragerij ben ik bezig met radiatoren uit Friesland...




Het begin van een nieuw toilet







Later is Wim Willemien gaan helpen en is de vloer half afgekomen.



En dan nu de foto's van dinsdag...



De twee radiatoren die ik maandag heb opgeknapt.




Jacob aan het werk... het is net constructiespeelgoed...



De nieuwe toilet voor de badkamer moet goed worden ingevet voordat hij wordt bevestigd.




En waar ben ik dan wel...





Kijk...die Jacob is al net zo erg als Wim...





Héé'..een nieuwe....





Haha..Jacob en Wim spelen verstoppertje....




Bruine radiator wit maken...

...ondertussen zijn de leidingen voor die radiator aangelegd



En nu kunnen we ook al het bad vol laten lopen.
(...alleen met koud water..)




??? leuk hè..heb ik ook gespoten.






Voor het eerst koken op ons fornuis.






En de foto's van vandaag...


Vandaag op de Cronestein begonnen met het pakken op zolder en de "blauwe kamer", samen met Karin en Marlies. En nu is het koffie/theetijd




Het kan niet anders of Manu moet hetzelfde doen als opa, kijkt telkens naar opa op om te zien wat hij doet...



Aniel mag boven in de badkamer spelen met emmers water, Wim en ik kijken of het nergens gaat lekken...
         ..gelukkig lekt het niet en mag het plafond dicht!!                                            










Morgen komt Bartek stuken en moet het overtollig purschuim weggestoken zijn.











2 opmerkingen:

Aniel zei

???


Volgens mij hadden wij toch ook een superklusfoto van Lia?

liwi zei

Nou vooruit dan, ik zal de volgende keer die foto erbij zetten...
superfotograaf!