donderdag 4 november 2010

Daar zijn we weer, even lekker bloggen.

Gisteren heb ik voor het eerst aan mijn bureau zitten schrijven, de verhuiskaarten. Het bureau waar ik vroeger als kind verstoppertje onder speelde...(Marie en broers, ik ben er echt blij mee) Die stoel..dat moet nog wat anders worden hoor..





En gisteravond samen met Marlies dozen leeg gemaakt op de zolder.



Dit is het resultaat..




...het ziet er weer gezellig uit..




Karin nam een handig kledingrekje mee daar we er in kastruimte stevig op achteruit gegaan zijn.







Ik moet bekennen dat ik het bijna vergat..maar toen ik de rommel op het aanrecht zag liggen dacht: ja...daar gaan we weer..ik moet weer wat foto's maken want er wordt vanavond geklust!!














Het plafond van de hal gaat onder handen genomen worden. Ook die moet mooi worden versierd, Aniel en Wim hebben de smaak te pakken...



Dit patroon moet het gaan worden..








Dan moet het goed uitgetekend worden















De buren dachten dat we klaar waren...





































En zo ziet het toilet er nu uit...




Die is het weekend aan de beurt.








Daar maken we ook een patroontje voor, Het patroon van de kamer komt zo elke keer weer terug...


Maar geloof me, de keuken komen ze niet in!!



1 opmerking:

Aniel zei

oh.. voor de keuken hadden we namelijk ook al een voorstel.

heeft Wim daar niets over gezegd?