woensdag 24 november 2010

De verjaardag van Wim is weer achter de rug, voor het eerst een feestje gevierd in ons nieuwe huis. Het voelde goed, het voelde ruimer. 



Zondagmorgen, het is prachtig weer, we kunnen lekker buiten aan de slag. Ik begin de klapdeur naar de kamer te plamuren.

 


























Terwijl Wim het voegsel voor het toilet klaarmaakt.












Jammer genoeg was er niet voldoende is huis zodat Wim het niet af kon maken.









En dan pikt Wim  mijn deur in om de scharnieren eraan te maken.





















Dit zijn speciale scharnieren waardoor de deur beide kanten open kan.





Inmiddels ben ik de trap gaan schoonboenen..
Straks komen Guus en Hannie op visite...

...het is wel hééél vies!
en ik moet er ook veel afkrabben.





En daar hangt de klapdeur, en kijk zie je dat witte kastje in de kamer.
Ik ga eens even vertellen wat dat is.
De kleinkinderen vinden het een toverkast...



Guus wil het ook graag zien..

Let op..















En hier heeft de kast zijn geheim prijs gegeven.




En kan Hannie vlug een fragment van sport zien.




En eindelijk daar is ie dan, onze Volvo katterug

Wim heeft hem die middag samen met Guus opgehaald nadat we hier de accu opgeladen hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha die Lia en Wim,

Mooi huis. Ik kan mij voorstellen dat jullie ervan gaan genieten. Leuk zo met die oude details nog intact. Wel veel werk natuurlijk maar ja dan heb je ook wat. Hoop het gauw in het echt te zien
Liefs Ria en Harm