woensdag 17 november 2010

Jaja, hier ben ik dan weer even.
Géén foto's. We hebben al een tijdje niets in huis gedaan...nu ja, niets is ook niet waar. Van die kleine dingetjes, lampjes, knopjes, schroefjes e.d.
We hebben ons meer bezig gehouden met de inrichting.
Vandaag is onze grote apthekerskast de deur uit gegaan. Verkocht via Marktplaats ( zoals wel meer dingen) 
Stond er vanmiddag weer een grote verhuiswagen op de oprit om hem op te halen. Eind van de middag is Wim samen met Tijl onze art deco kast gaan halen in Haarlem.
En hij is toch mooi!!!
Eigenlijk vond ik het heel spannend, zou hij bij ons in de kamer wel mooi staan. Het voordeel van deze kast is dat hij 11cm. minder diep is dan de andere kast. Zo hebben we meer ruimte bij de tafel.
En ik ben gerustgesteld, de kast staat prachtig. We hebben hem trouwens gevonden op marktplaats.

Ik ben van plan morgen wat foto's te maken om op de blog te zetten. Maar ik ben nog bezig met het inrichten van de kast. M.a.w. het is nog een troep in de kamer.

Ik hoop dat ik de trouwe blogvolger met dit bericht tegemoet ben gekomen

Geen opmerkingen: