donderdag 30 december 2010

Dit wordt de laatste keer dit jaar, denk ik zo...

 Maar..je weet maar nooit...

We beginnen met maandag 27 december


Nadat Wim Aniel even geholpen had met spullen af te voeren naar Cyclus, heeft hij Aniel even gestrikt om te helpen het plafond in de hal te bevestigen.





 dat gebeurt met dit apparaat...













 Als Aniel weer naar huis is het plafond bijna dicht. Maar de rest is makkelijk alleen te doen.





 Daarna heeft hij het plafond voor het bijkeukentje op maat gezaagd.









Nu moet de ruimte tussen het plafond en de vloer nog dicht gemaakt worden, op dit moment wonen daar nog wel muizen.....


....heeft Wim de volgende dag, dinsdag 28 december, eerst dicht gemaakt. Deze dag zijn broers Wim en Guus jarig, die zo prachtig onze keuken gezet hebben.




 Op 29 december gaat Wim verder...
 ...de maten nemen voor de lijsten langs het plafond...


 ....buiten op maat zagen.

 
Alles vast zetten met het professionele apparaat van Tijl

 
Ik dacht overdag de vriezer te ontdooien die in de garage staat....maar ja het vriest buiten net zo hard. Uiteindelijk maar een kacheltje bij gezet.

 
Vandaag is Wim houtjes aan het zagen voor het figuur op het plafond...


 ....nadat hij eerst het figuur uitgezaagd heeft...
















               Vanavond had ik dienst op de studio, toen ik wegging zag het er zo uit..


...bij thuiskomst was het plafond klaar!

En het is mooi geworden.
Nu maar wachten tot ik het in de verf ga zetten....

Geen opmerkingen: