vrijdag 24 december 2010

Donderdag 23 december

Jazeker, er is vandaag weer eens gewerkt aan het huis. Aniel kwam ook nog helpen, dat stimuleert altijd, zo samen met iemand bezig zijn.
Het eerste wat gedaan moest worden was...naar de Gamma gaan om klusdrop te kopen en dan gelijk, als we er dan toch zijn,  platen voor het plafond mee te nemen. Met dit soort boodschappen ben je al gauw zo'n 1,5, uur kwijt:-)







Eerst even een plaatje vanuit de erker,
het is zo prachtig buiten.






Het was wel wennen, in de hal stond van alles in de weg vanwege de werkzaamheden..





















Voordat het plafond dicht gaat heeft Wim het lichtpunt op de goede plaats gebracht.




Daarna opmeten hoe groot de platen gezaagd moeten worden...


...zwaar werk, en daar is het klusdrop voor.






Van de keuken werd een zagerij gemaakt...







Maar voor het grote werk werd naar buiten uitgeweken



Daarna is Aniel naar huis gegaan en heeft Wim de spullen opgeruimd. Wel in het bijkeukentje nog aan het meten geweest...
...wie weet morgen nog nog weer verder.

1 opmerking:

Bert zei

Dat had ik nou pas ook. Ga naar de Gamma voor een paar latjes, een tube constructie lijm en een pond klusdrop. Wil ik 's avonds met de latjes aan het werk. Wat blijkt. Latjes en lijm vergeten, alleen de klusdrop lag nog in de schuur.

Shit! en nou moet ik dus na het weekend weer terug, voor nieuwe klusdrop (want uit frustratie vanwege Bea's gemopper heb ik het hele pond achter elkaar opgegeten) enne ... wat was dat andere nou ook al weer dat ik bij de Gamma moest halen?