zondag 20 februari 2011

Wat een mooi weer was het van de week, en wat koud was het dit weekend. Dat viel tegen, daar Wim de tegels voor de hal buiten moest slijpen/zagen. Dan is het wel wat lekkerder als het niet zo koud is...
 Vanwege het leggen van de vloer in de hal heb ik deze week zoveel mogelijk daar geverfd...maar niet alles klaar. 


Dus eerst een paar foto's van van de week.





Eerst alles bovenaan het het trapgat geverfd.












Dan de trap geschuurd...









Alle deuren nog maar weer eens gedaan...





Boven de plinten en het raampje afgemaakt.





Zaterdag 19 februari


Hier nog een kale vloer..







Voor het leggen van de vloer eerst de muurtegels voegen...








..en dan mooi schoon poetsen.














Vanuit de garage de tegels naar binnen gehaald, dat was nog een heel gesjouw...





Passen en meten...hoe kom ik uit..waar moet welk hoekje..





Vervolgens de wediplaten vastlijmen..








Ondertussen ga ik het keukenkastje voor boven de wasmachine in elkaar zetten.






























Het wordt mooi Wim..







Laatste spijkertjes erin..en klaar is Kees (Lia)







Het voorste stukje laten we nog open, en ook bij de keukendeur, dan kunnen we er nog door..via de trap..

En gelukkig, we mogen stoppen, we laten de boel de boel. We gaan ons lekker met het eten laten verwennen bij Karin en Tijl.
Opruimen doen we niet, daar we morgen gelijk weer aan de slag gaan.




Zondag 20 februari




Wim begint met de vloer van het toilet.























Hmm...lekker..de trap schoonmaken met ammoniak...









Kijk nu..deze vloer is af..mooi..









Lastig...onder de treden verven.








Dit heeft mijn lief toch heel netjes gedaan, zo'n mooi hoekje erin gemaakt...





..door het zagen heb ik wel een grijze lief gekregen!




Trap ook klaar..







Wim hangt nog even vlug het kastje op














En terwijl ik wat gereedschap schoon maak...




..heeft Wim een zwart randje in het halletje achter gelijmd.


En zo hebben we er weer een weekend opzitten.
Daar Wim nu vakantie heeft kunnen we de komende week ook nog aardig wat doen. 
Ik ben benieuwd hoever we komen.








Geen opmerkingen: