zondag 1 mei 2011

Het kan nog net, even voor de dag om is een berichtje plaatsen.
Al is het alleen maar om iedereen af te raden om net als ik van die gekke noodhorren te maken. Met van die rare plakstrippen en klitteband. Die plakrandjes laten elke keer los en beschadigen dan ook nog de verf. Ik blijf bezig om de plakrandjes weer vast te maken, zelfs al met lijm lopen knoeien...niets aan hoor. 
Maar last van muggen niet ik niet!!
Ook heb ik deze week onze nieuwe hogedrukspuit in gebruik genomen, al het mubilair in de tuin schoon staan spuiten, ik ben bijna klaar. Iets aan het huis heb ik niet gedaan, nu in mijn eentje heb ik het best nog wel druk..(met uitstapjes..)

De Wimmen hebben het naar hun zin in Peru, hoewel ik het hier nu wel saai vind worden zonder die van mij hier in huis.
Vanmiddag hebben we geskyped, bellen en smsen doen we ook geregeld. Het naar huis komen wordt nog spannend omdat er nog maar een paar plaatsen zijn op donderdag, de dag dat ze eigenlijk willen vertrekken, en vrijdag is het vliegtuig al overboekt. Ik hoop niet dat het pas het weekend wordt. 
Jullie lezen volgende week wel hoe het afloopt.


1 opmerking:

wim zei

Lieve lia, mijn eerste berichtje op de blog komt helemaal vanuit Peru. <ik kijk erg uit naar ons huis, maar nog veel meer naar jou. X X X