zondag 15 mei 2011

Een ouderwets klusweekend, met de nodige onderbrekingen, maar toch weer vooruit gekomen.
Wim is zaterdagochtend buiten met het keukenraam begonnen.
Hij heeft alles kaal gemaakt met de brander. Daarna geschuurd.



























Voor de touwtjes van de jalouzie├źn in de badkamen ben ik met kralen in de weer geweest, zo ziet het er nu uit. Ga ik bij alle touwtjes bij de ramen doen. Maar ik wil eerst nog op zoek naar de goede kleuren.










Met al het mooie weer van de afgelopen tijd zijn de rozen ook gaan bloeien...






Op zondag gaat de grondverf erop...








...en schuur ik de tuindeuren..



































Preciessiewerk hoor!!













Nog even kitten...







De was voor je moeder doen is toch ook wel klussen..toch?








Zo ziet er nu uit, in de gronverf.
Wij vinden het in ieder geval vriendelijker staan dan het bruin dat er eerst op zat.







Donderdagavond zijn we bij Aniel geweest die voor ons verschillende tekeningen voor de tuin gemaakt heeft, we hebben een idee alvast van hem overgenomen. Die tekeningen laat ik niet zien. Maar om de hieronderstaande tekening hebben we smakelijk moeten lachen...

Weten jullie het nog, Aniel..de zoon van het plafond...
Hij is er nog aan verslaafd, 
zie hieronder!







Een plafond voor in de tuin.








Ondertussen heeft Manu zich nog prima vermaakt met de oude autootjes van de zolder.






Geen opmerkingen: