zondag 8 mei 2011


Iets geklust aan het huis?
Nee.
Valt er wat te bloggen dan?
Ja zeker.
Want bloggen is gewoon leuk, en meestal is er wel iets te vertellen..
De beide Wimmen zijn weer thuis, terug uit Peru. 12 uur vliegen op jumpseats (die stewardessenstoeltjes) anders was er geen plek. (dat heb je als je zo goedkoop mag vliegen, zo heb je toch nog waar voor je geld..)
Hieronder zien jullie de Wimmen bij de goudmijn, alwaar mijn Wim een goudadertje dacht te vinden om onze verbouwing af te ronden..dat wil zeggen om de veranda mee te bouwen.




Verder is het natuurlijk heerlijk weer geweest deze week, en ik heb het er lekker van genomen, ook een soort vakantie gehad ook al zat ik niet in Peru. Wel enkele keren plannen gemaakt om iets aan te pakken. Vooral de trap dacht ik even te gaan doen...






In de garage stonden van die ouderwetse teilen, altijd gedacht om ze met het mooie weer te gebruiken voor de kleinkinderen, en kijk,
Noraly ligt te genieten!!






Maarrr...kijk hier eens!
Hier worden plannen gemaakt!
Probeersels op papier voor de veranda. We willen graag een veranda in de jaren dertig stijl. Via Marktplaats hebben we ruim 8 meter aan glas-in-lood bovenlichten gekocht, deze gaan we gebruiken voor de bovenrand van de veranda.




Tijdens het eten met Casper plannen zitten maken. En Casper heeft genoeg bruikbare tips.
Ook tuinplannen zitten maken, Aniel heeft ons tuinboek meegenomen. Hij wil ook proberen een opzetje te maken. Ik ben benieuwd wat daar uit komt.




En nu zit ik lekker buiten te bloggen en zie Wim en Casper over mijn laptop heen schaken.

2 opmerkingen:

Dirk-Jan zei

Kon je van Casper het schaken wel winnen?

Aniel zei

Daar ben ik ook naar benieuwd.