vrijdag 22 juli 2011

Nu, dat was wat. 
Had ik bijna al mijn foto's erop, kreeg dit ding kuren..het leek mij verstandig om de blog maar even op te slaan,....wil ik hem vervolgens weer openen zijn al de foto's weg! 
Ja, zo doe ik er wel lang over:-(

Maar goed, we hebben hard gewerkt en veel gedaan. Zijn we tussendoor ook nog even op uitnodiging van Victor, en samen met Yesni, een pannenkoek wezen eten bij het Reeuwijkse Hout.









Wim heeft gisteren de hele dag alleen gewerkt, ik was naar mijn moeder.
Toen ik uit Noordwijk kwam waren de tuindeuren ook groen.














  
Het keukenraam in de hoogglans..



..net als de loggia..










..en de voorkant.







En de ronde vorm van het terras is ook zichtbaar.
Hard gewerkt hoor Wim!




Vrijdag 22 juli



Om een paal in de grond te krijgen moet Wim, met een in de garage gevonden breekijzer eerst een gat in de harde ondergrond slaan.






(wat een rommel)

Eerst die containers maar verhuizen om een werkplek voor mijzelf te krijgen..





...dan kan ik de acht aan de ene kant in rijtuigengroene grondverf glas-in-lood ramen aan de andere kant met zandsteengeel gronden, houdt me weer even bezig.










Dan eindelijk lekker met de kruiwagen aan de sjouw..



De biels zit net niet op de goede plaats, de paal voor de veranda komt er maar half op, mijn lief lost dat op door er een een steuntje aan te maken van hard hout.




Ach...




Door even flink door te scheppen...



is de zak binnen een  mum van tijd leeg genoeg...



om hem zonder moeite achter mij aan te slepen.
Hoera, de eerste zak is geleegd.

Gelukkig hebben we twee kruiwagens zodat we achter elkaar door kunnen scheppen.






Wim schept een mierennest bloot, gisteren had hij er ook al twee.











We hebben drie kub zand in onze zandbak geschept.



Om 20.00 uur geef ik er de brui aan, er moet ook nog gegeten worden..




Nog even meten of het goed recht wordt.

Geen opmerkingen: