dinsdag 5 juli 2011


Maandag 4 juli









Daar zijn ze dan, de waaltjes en het zand, gebracht met een auto die absoluut niet de oprit op kan. Veel te groot, hij kan de draai niet maken. Zoiets hadden we al verwacht en er rekening mee gehouden. Vandaar dat we de Volvo in de logeergarage aan de overkant hebben mogen parkeren. Dat huis staat leeg en de garage ook. De eigenaars vinden het prima als we de garage gebruiken.








Vier van die bulkzakken waaltjes en vier met zand.









Een hele vracht.










Vanavond in het avondzonnetje nog even wat gedaan.
Hoewel de vakantie van Wim is begonnen kwamen we er vandaag niet echt aan toe om veel te doen overdag.









Ik ben gestart met de ramen voor de bovenkant van de veranda.










Met de föhn is de verf er goed af te krijgen.












Dinsdag 5 juli





Omdat de zon nog niet op de achterkant staat eerst maar daar aan het werk, bovenramen eruit...




..die moeten geschaafd worden en in de grondverf gezet.





Dan vertrekt Wim naar de voorkant van het huis,
maar nu heel veilig.




Ondertussen ben ik verder gegaan met de ramen voor de veranda.












Jammer genoeg ben ik genoodzaakt aan het eind van de dag te stoppen, föhn doet het niet meer...jammer. Het schoot wel lekker op, toch al aan mijn vijfde raam bezig.


En dan, onverwacht hebben we een bbq, georganiseerd door de kinderen, dus nu even een stukje familieblog...


Marlies heeft alvast pannenkoeken gebakken zodat Alivia, Noraly en Manu alvast kunnen aanvallen.



Door een aantal wordt onze voordeur eens grondig bekeken...



Terwijl Wim die deur de rug toekeert hoop ik dat Tijl er nog iets op weet te bedenken.





Als Willemien na het eten iedereen vermaakt door op haar mobiel hun portret in Dracula te veranderen....


...gaan de kleinkinderen in bad om lekker schoon naar huis te gaan.


En ik..?
Ik geniet!

Geen opmerkingen: