dinsdag 16 augustus 2011

En daar is die dan weer, een hoop gepoetst vandaag!!
Pfff..die vloer heeft heel wat boenarbeid gekost.



Vanmorgen de vloer geschrobd, op de knieën. Hier ben ik halverwege...
Dit, om de cementresten weg te boenen.






Aan het eind van de middag de hele vloer in gesmeerd met olijfolie, weer over al die tegels heen..

 









 Dan gaat Wim 's avonds de vloer voegen. We schrokken wel van al dat wit. Zilver-grijs hadden we uitgekozen in de winkel. Maar dit leek meer wit dan grijs...

 ..bijna aan het eind...




Dan samen met een emmer water en spons al dat witte spul er weer af halen, weer een paar keer over die vloer heen.


En dan een laatste keer er met de dweil en groene zeep er overheen. Daar ik morgen een dag naar Marie ben wordt het pas donderdag dat ik de vloer impregneer. Dat betekent dat ik dus weer op m'n hurken moet.

Nu maar hopen dat het er morgen mooi uit ziet.


Morgen komt ook de leverancier van de dakplaten. Hij moet daar een aardig ritje voor maken, uit Renkum vandaan. We zijn benieuwd wat dit ons oplevert. Jammer dat ik er morgen niet bij ben.


Morgen blog ik in ieder geval niet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie vloer, hele mooie vloer!

Bea en Bert öt Zwöden.