woensdag 10 augustus 2011

Dinsdag 9 augustus

Er staat woensdag boven deze dag, maar het is toch echt de blog van dinsdag hoor!!

Ik begin maar gelijk met de dakgoot van gisteren, het was heel simpel, de dakgoot moest wel uitsteken anders viel het gat van de regenpijp boven op de paal...

...kijk  maar...



...en die blokjes komen aan de zijkant..

van de dakrand...

...zodat daar een plank op kan liggen.







Ik heb mijn straatje af!




























Wim heeft de potdekselplanken (jaja..) mooi om de blokjes heen gezaagd, ziet er netjes uit.


 


















Hier zie je nog wel regenpijp...
..hier niet meer.





Boeirand voor de dakgoot, mocht ik zowaar even bij helpen...


Maar voor een groot deel van de dag heb ik dit lopen doen:







Volle zak..



..steentjes overhevelen..








..naar achteren ermee...

..zwaar hoor, maar blijven lachen..






..en dan overal stapeltjes maken..



..en zo kan je ook een muurtje bouwen..

..en zo heel veel keer op en neer.



En dan..

Leeg!!

We hebben achter in de tuin twee zakken die we aan het hervullen zijn. Zo komt de oprit vrij voor de container.






Samen met Wim de dakgoot op z'n plek helpen..
..en ook nog plezier hebben.






Geen opmerkingen: