woensdag 10 augustus 2011

Het is wat, twee blogs op woensdag..



Kijk, nog gisteren eraan gemaakt door Wim...




..een heuse regenpijp!






De twee ramen die ik zaterdag had geverfd, zijn in een plotselinge regenbui komen te staan. De verf, die op dat moment nog nat was,  is helemaal geribbeld door de regen, ook is allemaal vuil op komen te zitten. Nu moet ik ze opnieuw schuren en aflakken. :-(


Vanmorgen zijn we eerst naar de Gamma geweest en we besloten op de terugweg spontaan om even te gaan spijbelen in de stad. Op woensdag is het Monmartre op de Markt. Kijken of we lampen voor de veranda konden vinden. Dat is niet gelukt, dan maar even naar de Gouden Greep, kringloopwinkel. Daar vonden we wel iets...




..zit lekker hoor.










We hebben twee zak brekerszand gekocht om tussen de straatstenen te vegen. Met een stoffer help ik het zand een beetje.
Morgen wordt er een container gebracht voor het tuinafval.
Ik wil dit stuk terras dan schoon hebben omdat de tuintafel dan hier kan staan





Wim bij de buren, het moet aan die kant natuurlijk ook afgewerkt worden..






Manlief, wat doe jij daar?
Kitten...


en







..asfalteren..
nou ja..in het klein, bituum heet het geloof ik



































Oeps..dat is jammer, met een schroefje indraaien knapte de ruit.





Geen opmerkingen: