maandag 5 september 2011




Echt, ik vind dat ik maar een bofferd ben.
Fijn huis, fijne veranda, fijne plekjes om te kunnen zijn.
(en natuurlijk een fijne vent om dit allemaal mee te kunnen delen)




Even een vervolg op de kelder die ik maandag helemaal heb leeggemaakt. 's Avonds zijn we in Berkel en Rodenrijs metalen kastjes wezen ophalen die ik, natuurlijk, via Marktplaats heb gekocht. Die loeizware dingen hebben we beneden neer gezet. De volgende dag heb ik de kelder weer ingericht. het is nu net een miniwinkel.






Tijdens de aanbouw ben ik Marie fotokaarten van de werkzaamheden gaan sturen, twee tot drie per week. zo kon ze het goed volgen. Hierdoor is mijn moeder zo nieuwsgierig geworden dat ze met de taxi naar Gouda is gekomen om het allemaal eens in het echt te zien. het was een mooie dag dus we hebben niet binnen gezeten.





Van het mooie weer heeft Wim ook gebruik gemaakt om de dakrand te kitten. Daar het inmiddels alweer voldoende geregend heeft zijn we er zeker van dat dit goed gebeurd is want het lekt niet meer.







Zaterdag is broer Wim weer komen helpen, daar waren we blij mee. Hij staat hier overigens verstopt in het groen.




Hij gaat de twee al kaal gemaakte coniferen verwijderen..





Eruit!!












Achter in de tuin is Wim weer aan het worstelen met de grote kluit van de rhododendron..









Ook eruit!









En dan moet er ook nog een raar hek uit waar de heg doorheen gegroeid is..dat valt niet mee..






Met de slijptol proberen, maar Wim kan er niet om heen dus dat lukt niet...







Beide Wimmen er aan hangen dan..?




Een beetje beweging op de blog..



Uiteindelijk is het gelukt, weg met dat ding.






Onze twee logeetjes voor het weekend zijn inmiddels ook gearriveerd.







De Wimmen hebben wilgenmatten gehaald..



..de planken moeten recht..

..af en toe wisselen van plaats..

..en uiteindelijk de boel inspecteren.


En dit was het weer voor deze week.
En Ben, door weer opnieuw gedoe met het bloggen (ligt dat nu aan mij..?) is jouw reactie ook weer verdwenen.




Geen opmerkingen: