zondag 30 oktober 2011

Ehhh...tja, sorry, drie foto's maar. 
We hebben het dit weekend dan ook gezellig druk gehad met op bezoek gaan en bezoek en logees krijgen. 
Maar vrijdag zijn we naar het afvalstation gereden, de oprit is nu helemaal leeg. Tenminste dat was hij tot vanmiddag, want we zijn naar de Kwakel gereden om tegels op te halen om de vloer van het kasje gelijk te maken. Natuurlijk gevonden op Marktplaats! (gratis) Die staan nu weer op de oprit.
Ook ben ik druk aan het bieden op lantaarnpalen voor achter op het plaatsje. Ik heb er maar één nodig, maar het lukt nog niet zo met die dingen.
Deze week heb ik ook de planten in de grond gezet na er een week lang mee heen en weer gesjouwd te hebben.
De haagbeuken lijken het niet te overleven. Alles is bruin en ruikt verdord. Anders dan de mooie haagjes die je zo hier en daar ziet staan. Wat dat moet gaan worden weten we nog niet..





Vorige week eindigde ik met Wim die deze lamp aan het ophangen was. Het is mooi 's avonds als hij aan is.





En omdat de oprit vrij was kon Wim de katterug uit de logeergarage aan de overkant, vanwaar ik deze foto maak, halen...




...en staat hij eindelijk weer thuis in de garage.

En dat was het dan voor deze week



2 opmerkingen:

W.A. te H. zei

Wat staat die mooi naast die motor (goed kijken hoor!)
Beukenhaag geen zorgen, worden altijd bruin in de winter, alleen nu iets eerder, gaat vast goed komen
Ik heb ook gemarkplaatst, verkocht een kastje, strijkplank en stoomstrijkijzer, gekocht en heel oud wekkertje van Bayard! Financieel neutraal.

Doeg Wim A

Dirk-Jan zei

herfst he..
kijk maar of ze al knoppen hebben..