zondag 27 november 2011

Het is niet veel hoor, het houdt een beetje op...
Daarbij, Dirk-Jan en Synara komen 17 december uit Peru over voor een paar weken. Als ik het goed heb begrepen wil Dirk ook nog wat te klussen hebben samen met zijn vader ;-)
Dus wij doen even rustig aan..



Een tijdje geleden zagen we in een tuincentrum mooie lampen op de afd. tuinlantaarns, vrijdag heb ik er toch maar een gekocht ondanks de prijs.





Er lopen van boven naar beneden allemaal dunne draadjes, links op de foto kun je het een beetje zien.













En als hij aan is het net een grote vlam,
dat vind ik mooi, daarom wilde ik hem hebben!












Zaterdag heeft Wim bij Casper geholpen met de achterkant van zijn huis en 's middags zijn we met Victor en Yesni op pad geweest, meubels uitzoeken.


Zondag 27 november

En zo zag onze zondag er uit:


Wim heeft komende week twee middagen waarop hij het discalculie-protocol moet uitleggen aan groepen en is druk bezig met de voorbereiding..



En ik...

...ik ben aan het breien voor de aankomende baby van Marlies en Aniel.

2 opmerkingen:

Sjaak zei

Grappig, die foto i een foto, boven Oma's handtas.

Dirk-Jan zei

Hier worden mijn woorden ernstig verdraaid. Ik had al een jaar eerder langs kunnen komen, maar jullie schoten maar niet op. Ik ben eventueel wel bereid symbolische de laatste steen te leggen, het huis te dopen (graag zelf een fles champagne aanschaffen) of een lintje door te knippen..