zondag 20 november 2011

Tja, was ik toch bijna vergeten even aan mijn blog te werken.
Helemaal geen foto's dus veel werk is het ook niet.
Het is dat vandaag Wim de lamp hoger heeft gehangen, dat is tenminste nog iets.
Ik had geschreven dat de lamp uit een oud bed is gemaakt, maar dat is niet waar werd ons deze week verteld. Hij is gemaakt uit een oude kast. In ieder geval was die kast nog uit de tweede helft van 1800. Toch wel een leuk idee. 
Ik ben druk op zoek naar glazen kappen/bollen. Het valt niet mee om zes dezelfde te vinden omdat veel lampen vijf armen hadden. En dan moeten ze ook nog naar onze zin zijn. Maar in Reuver (Limburg) is iemand die heel veel van dat soort oude kappen verkoopt. Hij schrijft dat we maar eens moeten komen kijken...zo ver weg hè.
 
Het was de bedoeling om dit weekend de elektriciteit in de tuin en het kasje te doen, wie weet volgende week. Hangt erg van het weer af. 

Nou,kort blogje, ook nog zonder foto's.
Saai hè.
 
 

2 opmerkingen:

Dirk-Jan zei

Tweede helft van 1800 is wel wat ruim, bedoel juli-augustus of eerder richting december?

liwi zei

Gééén idee, ik schreef maar wat..laten we het op oktober houden