zondag 18 december 2011


Ja ja, toch nog wat even puf voor de blog.
Zoals ik vorige week al schreef, we hebben iets gevonden voor de veranda. Dat hangt inmiddels.




Een mooie jugendstilplaat.






"ontwaken in de ochtend"


Hoewel we zochten naar iets groters zijn we gezwicht voor deze.
De kleuren kwamen zo mooi overeen met de vloer...

Dit is dan ook verder het enige klusje dat hier is gedaan.

Vrijdag schoon wezen maken bij Victor en Yesni die de sleutel hebben gekregen van hun nieuwe woning, zaterdag de verhuizing. Ongelooflijk, die kopen een huis waar ze zo in kunnen trekken, er hoefde echt niets aan gedaan te worden!
Ook zowel vrijdag als zaterdag naar Schiphol gereden om eerst Aniel op te halen en een dag later Dirk Jan en Synara. Die hebben het warme Peru tijdelijk ingewisseld voor ons natte landje.

En vandaag hadden we een heerlijke hightea bij Willemien, gehouden in haar lunchcafé. Het zag er prachtig uit en heerlijk!
 



 
Dit vond ik een leuk plaatje...
Hermien gaf dit kersttreinbaantje vorig jaar na de Kerst aan mij. Volgens mij had Simon het gekregen van Cathelijne, Simon voelde zich daar te groot voor natuurlijk maar Manu vond het prachtig!
 Ik had het dinsdag voor hem uitgelegd.


Volgende week zondag is het Kerst, dan blog ik niet.
Laat ik het maar weer eens een week overslaan.

Prettige Kerstdagen!!

 

Geen opmerkingen: