zondag 25 maart 2012

Heerlijk, dat weer de afgelopen dagen!!
En doorlopend bezoek gehad dit weekend, juist fijn als we dan op de veranda kunnen zitten.
Maar vrijdagmiddag zijn Marlies en Aniel voor het eerst met Ravi hier geweest, ik moet bekennen dat ik verzuimd heb om dit "nieuwe" bezoek op de foto te zetten:-( 
Ik kan nu dus niet showen met Ravi. 
Maar natuurlijk wel met:

Alivia en Noraly.




Zaterdag 24 maart


We zijn vandaag o.a. naar tuincentra geweest. En waren overigens niet de enige die op dit idee waren gekomen...wat een drukte.
Maar 's morgens eerst begonnen met een kopje thee in het zonnetje.


Daarna zijn we aan de slag gegaan.





De hele heg is er uit gehaald, meestal wegen de laatste lootjes het zwaarst, maar natuurlijk niet als Jan van de overkant een handje mee komt helpen!






Zondag 25 maart


Nadat broer Wim, die zaterdag op de fiets gekomen was, weer vertrokken is, zijn we met Victor en Yesni lopend naar het tuincentrum hier in de buurt gegaan. En Casper is zijn auto een grote schoonmaakbeurt gaan geven.

















Ik heb inmiddels van alles gezaaid in het kasje. Er komt momenteel voldoende zon in het kasje. Daar ben ik wel blij mee, want het was toch een beetje twijfelachtig of hij wel op de goede plek staat.




















Ook heb ik van alles in de tuin gezet, o.a tegen de garage drie maal een rode wilde wingerd.



Ook een hartjesplant gevonden, die vind ik altijd al zo leuk..










Gelukkig, morgen ook nog wat te doen!


 

Geen opmerkingen: