maandag 9 april 2012

Vrijdag 6 april
 
 
Donderdag hebben we de bomen opgehaald.
 

6 catalpa's netjes op een rij. 
Vandaag gaan ze de grond in.
Natuurlijk bij het tuincentrum gelijk nog meer aangeschaft.


 
Wim heeft een strakke lijn gespannen waarlangs de bomen geplant worden


 
 


 
 
Nummer 1
 
 
 
 
 


 
 
Aan het eind van de ochtend staan ze alle zes.
 
 
 
 


 
 
 's middags met de buurman aan de schutting beginnen.



Klaar voor vandaag, morgen weer verder.





Zaterdag 7 april
 
De schutting wordt er helemaal ingezet.
 
 


 
 Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje tegen zo'n grote schutting opzag. Bij nader inzien ben ik er wel blij mee.

Zelf had ik het overdag druk met de voorbereidingen voor het paasontbijt de volgende dag (en met de kapotte wasmachine van Karin en Tijl, zelfs Lies en Fijgje hebben een was van mij overgenomen) 


Maar gelukkig had ik aan het einde van de middag nog zin en puf om achter in de tuin nog even aan te rommelen...

..er is daar nog genoeg te doen..


..en ook nog tussen de voegen kleine plantjes te prutsen. 


 
 Benieuwd of het aanslaat.


 
 Buiten zijn er weer volop lammetjes te zien, dat bracht de kabouters op een idee..
(Tja.., een beetje kind ben ik nog wel, leuk voor de kleinkinderen..)
 
 
8 april, eerste Paasdag
 
 Omdat het zo leuk was, heel veel foto's van het paaseieren zoeken.
We hebben natuurlijk ontzettend geboft met het weer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
's morgens vroeg zijn de 'paaswimmen' druk met het verstoppen van de eieren terwijl ik in de keuken bezig ben.


 
Om half 10 begint het zoekfeest..


 
 


 
 
 


 
 
 
Ook Ravi 'vindt' een ei...
 


 
 
 
 
 
 
 
 ..al slaapt hij rustig verder.
 

 


 
 En gelukkig is er een papa om een ei van de lamp te plukken.

Oja, die leisteentjes hebben Wim en ik gistermiddag ook nog langs het pad gestoken, hopelijk loopt de aarde nu niet meer over het pad heen.
 
 
 

En iedereen geniet van de zon.
  
 
 
 





En dan wordt het tijd voor het ontbijt,




alles staat klaar in de keuken,





de broodjes moeten nog uit de oven





Allemaal aan tafel, Casper ontbreekt nog, die komt later.



En nu is Ravi wel wakker.
Lief hè!

Geen opmerkingen: