zondag 15 juli 2012


Maandag 9 juli





Deze ochtend begint Wim met de elektriciteit,







eigenlijk best wel knap dat hij weet hoe dat allemaal moet.







Tegen evt. vocht bevestigd wordt er met een speciaal folie gewerk.




Terwijl Wim het houten geraamte maakt...




...heb ik bezoek en spelen er twee mooie meisjes in de loggia.






Dinsdag 10 juli



Binnen het houten geraamte worden touwtjes gespannen...






...waartegen het glaswol wordt geplaatst zodat er ruimte tussen de wand en de muur is.












Inmiddels ben ik lekker in de tuin aan het werk...






...en verzorg de tomatenplanten in de kas ...








Het hoekje waar ik wildzaad heb gestrooid begint er eindelijk leuk uit te zien,


en de passiebloem heeft zijn eerste bloem. Mooi.



Woensdag 11 juli



Glaswol zit erin..

...folie er tegenaan...

...afgewerkt met osbplaten. (wij noemden dat vroeger chipwoodplaten)





Zaterdag 14 juli




Eerst even een klusje op het dak (gootje vrijmaken van bladeren)



Dan wordt het tijd voor de tegenover liggende wand.


Omdat dit een binnenmuur is doet Wim hier tempexplaten tegen de muur waar weer een ander soort folie tegenaan komt. Hoe dit allemaal moet heeft Wim op internet opgezocht.


Vervolgens de houten platen er tegenaan, en hup, kan er weer van alles tegenaan gezet worden.




Zondag 15 juli






Vanmorgen was het lekker weer en konden we buiten ontbijten. Wim ontdekte een egel achter in de tuin. Hij was weggekropen in een hoekje naast het insectenverblijf, ik kon zijn kontje op de foto zetten...


...later scharrelde hij rond in de tuin.

Daarna kwam de regen weer met bakken uit de lucht vallen, balen hoor. Mijn nichten en hun mannen zouden bezoek komen en wat is er dan leuker om lekker in de tuin te kunnen zitten.

Maar....om 15.00 uur kwamen ze aan en met hen ook de zon.
We hadden een heerlijke middag èn leuk!

1 opmerking:

Dirk-Jan zei

Heel knap van Wim inderdaad!
(heeft ie allemaal van mij)