zondag 13 januari 2013

En dan zit ik nu met de laptop van Wim op schoot.
En ook heb ik er de pest in :-((
Weer is het niet mogelijk om goed te bloggen. Met mijn eigen laptop gaat het niet want ik kom niet op het internet en ik weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen. (met mijn vorige laptop wist ik precies hoe dat moest) Deze week bij Aniel geweest met mijn laptop vanwege het probleem dat ik vorige week met de foto's had. Daar ging alles goed, ook de optie om foto's te uploaden was te zien... Maar nu thuis kan ik mijn eigen internetverbinding niet vinden, of hoe je dat ook zegt. Tja...en mijn lief is ook niet zo'n handigerd met dit soort zaken. Uiteindelijk met een bleh-stemming de laptop van Wim genomen en, hoe bestaat het in hemelsnaam, is die optie voor mijn foto's weer foetsie. Grrr :-((

Maar hoe dan ook, we hebben gisteren met onze kinderen een leuke surpriceparty voor broer Wim gehad. 28 december is hij samen met Guus 60 jaar geworden. Gisteravond samen met onze kinderen en die van de jarige job hier nog eens gevierd.
Hij kwam hier gezellig 's middags om 16.00 uur met drie lekkere biertjes aanzetten onwetend van het feit dat het hier vol zou lopen met iedereen die hem ook nog wilden feliciteren. We hadden een lekker lopend buffet gemaakt. Vanmorgen met z'n drieen met het prachtige weer een wandeling in de Heemtuin gemaakt. Heerlijk.

Wie weet, volgende week de foto's....



Volgend

1 opmerking:

Wim van de Tolheks zei

Lia, Wim en kids en klein-kids

Het was echt geweldig, een hele verrassing, en superlief van jullie allemaal. Een lekker winterbiertje zojuist gedronken, een stukje in droomvlucht gelezen, en straks nog een ouzo!

Bedankt allemaal!

Wim