zondag 3 februari 2013


Ha, daar ben ik weer mèt foto's.
Dat is veel leuker bloggen.

Ik begin maar even met een sfeerplaatje. Gisteravond lekker in bad geweest, geurende olie erin...mmmm...lekker ontspannen. Maar voor ik erin stapte zag het water er zo mooi uit, met van die romige wolken erin.





Zaterdag 12 januari 2013

En dan gaan we even een paar weken terug, naar de surprise party voor broer Wim, die wilde het ook graag met onze kinderen vieren. Wij bedachten toen deze verrassing voor hem.




Onze kinderen èn die van Wim waren aanwezig. Jammer genoeg moesten Willemien, Yesni en Victor2 het feest alweer vroeg verlaten.





Loes en Laura




Ook Ravi heeft al ontdekt wat er met die blokjes in de vloer van de keuken moet gebeuren...

...eruit en er weer in!
Leuk dat hij dat nu al in de gaten heeft.
Voor de andere kleinkinderen is dit ook altijd een leuk spelletje geweest. Nog wel hoor, het gebeurt dan ook wel eens dat al de blokjes eruit gehaald zijn maar dat het dan niet direct lukt om ze er allemaal weer passend erin te krijgen.



En dan is het tijd voor een lekker lopend buffet.







Na het eten spelen de drie oudste kinderen met de lego..


...achter in de kamer, ruimte genoeg..  


..terwijl de jongste drie treintje spelen..







Klein boeffie..


















De volgende dag ben ik met de Wimmen gaan wandelen in onze achtertuin, nu ja, 100 meter verderop dan. Het was prachtig weer.

                        







Een heerlijke wandeling en ook nog nagenietend van de gezellige avond ervoor.


Het is hier prachtig in het Goudse Hout.



En af en toe even over een hekje klimmen.






Deze foto heb ik genomen op 21 januari. De tuin zag er sprookjesachtig uit..ik krijg dat alleen niet goed op de foto....jammer.
Maar ik zet hem er toch op.


Zondag 3 februari


Kijk dit is nu zo'n foto waar het met deze blog allemaal om te doen was. Het verbouwen, mooi maken van ons huis.
Op de overloop staat, ligt allemaal gereedschap.
Casper is vandaag begonnen met het afmaken van de voorkamer.
Hij zit momenteel zonder werk, wij helpen hem en hij helpt ons.


Hij heeft de boel van de kant geschoven...



...en is bezig met de gipsplaten.

Wie weet, gaat het toch nog wat worden met die kamer!





Geen opmerkingen: