zondag 10 februari 2013




Mmmm...heerlijk, op de veranda in de zon met een deken en lekkere chocolademelk. Boek erbij, genieten maar!

Dit weekend ben ik alleen geweest, Wim was aan het helpen in het nieuwe huis van Lenie. Soms is het wel eens goed om alleen thuis te zijn, mijn hoofd even tot rust laten komen.
Gisteren hier in de keuken geluncht met een vriendin van mij, lekker kunnen praten over van alles wat ons zoal bezig houdt...en dat is de laatste tijd heel wat.
Wat ouders betreft zitten mijn vriendinnen en ik zo ongeveer wel in hetzelfde schuitje. Dat is dan wel prettig, we kunnen ons ei wel kwijt bij elkaar.
Maar...een goede schoonzus is ook nooit weg, dank je wel Hermien.

En nu is Wim weer thuis en zitten we aan een glas wijn, gelukkig kwam ik van middag al op dat idee en heb op tijd de wijn uit de kelder gehaald. (tjee..dit vind ik toch wel heel leuk klinken..) Pizza besteld (tweede gratis) en nu afwachten maar.
Fijn eens een weekend alleen te zijn, maar heerlijk dat Wim weer thuis is. Mijn tandenborstel in zijn uppie in het bakje staat ook wel een beetje zielig.. en wat dacht je, Wim neemt ook zijn eigen kussen mee, ook dat staat zielig, alleen mijn hoofdkussen..en dan in je eentje een gekookt eitje bij je ontbijt..
Nee, ik ben blij dat ie weer thuis is!


Geen opmerkingen: