zondag 3 maart 2013

Dat wordt vechten...


maar waarom...??

Heel lang was ik al op Marktplaats op zoek naar een lekkere stoel voor achter in de kamer. Zo eentje waar je lekker in weg kan duiken en met je benen alle kanten mee in kan.
Uiteindelijk gevonden en gisteren zijn we hem op gaan halen in IJmuiden. Spannend, want de werkelijke kleuren waren niet heel goed op de foto te zien en je weet nooit hoe het in het echt is.
Maar we vonden hem gelijk prachtig en hij zat goed. Dus de stoel ging mee naar Gouda.

En tja....

....daar vinden we hem toch te groot voor de plek waar ik hem voor had uitgezocht....


Dus 's avonds zijn we toch maar gaan schuiven met de stoel, Wim dacht dat hij wel op het plekje van zijn stoel mooi zou staan.
Dat had hij goed bedacht...

...hij staat hier inderdaad veel leuker!






En nu staat de stoel van Wim
achter in de kamer.
Hij wil hem wel verkopen.



's Morgens aan het bellen met Nanny, lekker hangen in mijn stoel.
Maar, vindt Wim, op zijn plekkie..
En aangezien Wim deze mooie stoel veel lekkerder vindt zitten dan de leren stoel...gaan we hem delen!

Dus de leren stoel gaat eruit (wie wil er nog een leuke leren stoel?)
Achter in de kamer blijft gewoon het antieke stoeltje staan dat er altijd al stond, want als we de tafel op zijn grootst uitschuiven staat een grotere stoel daar alleen maar in de weg. Daar zijn we nu ook achter gekomen. Dat had ik van te voren niet goed bedacht..

Zo, ik ben lekker vroeg klaar met de blog want we gaan naar een feestje van Corrie.





Geen opmerkingen: