zondag 10 maart 2013


Donderdag 7 maart.

Nu, dat was me wat bij ons voor de deur.
Eindelijk weer eens actieve foto's van 'werk aan Liwi'.
Vandaag zijn ze een nieuwe gasmeter komen plaatsen. Gevaarlijke toestand, er werden overal borden neergezet.
De weg werd door middel van hekjes afgesloten.



'niet roken' op de weg...

'niet roken' op de oprit...

'niet roken' voor de deur...
brandblusser paraat!!

"Mag ik een foto van jullie maken"?
"Mevrouw (jaja, dat ben ik dan) voor een bak koffie mag u alles".


Zeven man sterk werkten hard, maar hadden ook veel lol..
en gelukkig tijd voor een bakkie. Zij bij mij achter in de tuin en ik bij de buren. Bakje eitjes zat zo goed als vol, het heeft ze goed gesmaakt.


Ook binnenshuis werd gewerkt, ze kropen zelfs onder de vloer..brrr..

En dan uiteindelijk een foto als bewijsstuk voor de baas!






Woensdag was ik bij broertje Ben. Om door zijn tijd op bed door te komen heeft hij technisch lego gekocht. Ik heb zijn lego zitten bewonderen. Maar vooral de volkswagenbus/camper die Ben eerst had gemaakt, die vonden Wim en ik zo leuk dat we terstond besloten dat ik die ook zou maken. Op advies van Ada: "Gewoon Bol.com, heb je hem morgen in huis"!! Zo gezegd, zo gedaan.
Dus ik ben weer lekker zoet met de lego.
Volgende week een plaatje daarvan.










Geen opmerkingen: