zondag 16 juni 2013

Trots!!

Eindelijk is hij dan klaar, het vestje voor Alivia. Ze was aldoor zo bang dat ze het niet meer zou passen als ik het af zou hebben. Maar niets daarvan, ze kan er zelfs nog een beetje in groeien. Dat komt mooi uit, want het belooft nu deze week eindelijk warmer te gaan worden als ik de voorspellingen mag geloven.


Voor ik hem weg ging geven eerst nog even aan Fijgje en Lies laten zien, tenslotte had ik nogal wat lessen nodig..

...ja hoor, kreeg ik een bloemetje, geplukt in de tuin, omdat ik geslaagd was voor mijn werkstuk.
Dat leuke bakje ervoor kreeg ik enige tijd geleden van Betty, dat zag ze in de kringloopwinkel.


In de tuin zijn de eerste rozen aan het uitkomen, een klimroos langs de garage..

..behalve dat ik deze heel mooi vind is het ook wel een beetje rare roos...er groeien hier twee bloemen in één..

Zo, haha, dit was het dan weer voor deze week.
We hebben nog steeds onze plannen niet rond voor de voortuin. We  mogen wel eens opschieten, voor we het in de gaten hebben is het alweer "grote vakantie".


Geen opmerkingen: