zondag 21 juli 2013

Woensdag 17 juli

Wim en ik zijn de hele week al bezig met afkrabben en schuren van de caravan. Het is eindelijk gelukt de verf en lijmresten weg te krijgen. De lijmresten waren van de traanplaten van kunststof die op de onderrand van de caravan gelijmd waren.
Nu ga ik de caravan goed schoon en stofvrij maken zodat ik donderdagochtend vroeg kan beginnen met gronden..

..dus sta ik nu boven op de trap met de ragebol..

..brr...wiebelig..


Donderdag 18 juli


Aan Wim de eer om alles af te lakken, ik ga de caravan van binnen onder handen nemen. Daarbij, ik was die caravan aan de buitenkant wel even zat na het gronden van vandaag!


Hier is nog een klein beetje van de rode verf te zien die er eerst opzat.


Vrijdag 19 juli

Vakantie!!!!

En dat gaan we vieren met een bbq, het wordt gezellig druk.


Elf volwassenen..

..onze eigen zes kleinkinderen..

..en Rajiv van Sander en Risha..

..op de achtergrond doet Aniel een circusact met Noraly.




En dan smullen maar!!


En nu Willemien haar gasbbq bij ons heeft neergezet en wij die gebruiken mag Wim het vlees en vis bereiden, dat gebeurt anders niet gauw, maar kennelijk vinden de jongelui het met een 'echt' vuurtje leuker..


Eindelijk, zaterdag 20 juli



Onze mooi geworden caravan wordt aan de kattenrug gekoppeld..


..de kattenrug heeft zijn stoere spiegels op..


                                                                                  ..mooi stel!!




Zondag 21 juli

Nou, vooruit, even in beweging geweest en een leuke wandeling gemaakt over houten planken door de bosjes en uitgekomen bij een ministrandje waar je heerlijk in de Lek kunt zwemmen. Dus de volgende keer mijn zwempak mee!!


Verder alleen een boekje en...


..een beetje voor me uit zitten staren.











1 opmerking:

Wim van de Tolheks zei

lekker hoor, mooi hoor, genieten maar!