zondag 29 september 2013

Ook deze week geen blog om over naar huis te schrijven..
Vrijdag hebben we met een mooie uitvaart afscheid van Ben genomen.
Het was ontroerend te zien hoeveel mensen hem deze laatste groet wilden brengen.
Voor Ada en haar jongens moet dat vast een hele steun zijn geweest. Zelf kan ik het nog niet echt bevatten dat mijn 'broertje' er echt niet meer is.. 

Gisteren hebben de Wimmen en ik, om de zinnen maar eens te verzetten, veel getoerd in de auto van broer Wim (die graag op de 
motor rijdt) en verschillende motorzaken bezocht. Ik mag wel oppassen want man Wim begint een grote interesse te krijgen in deze tweewielige voertuigen. Dit is namelijk zijn nieuwe hobby op marktplaats e.d. sites..



Volgende week hebben we gelukkig weer iets nieuws te laten zien.
Wordt morgen gebracht, eigenlijk had eerst de piano de kamer uit gemoeten.. Wie wil er nog een mooie piano kopen of weet wellicht iemand die dat zou willen. Ik twijfel al een hele tijd of ik hem nog wil..maar nu we iets nieuws (oud natuurlijk) hebben gekocht staat hij eigenlijk in de weg en ik speel er alleen nog maar met Sint en Kerst op...

Dus volgende week kijken hoor!


Geen opmerkingen: