zondag 10 november 2013


Dit was me het weekje wel weer. 
We hebben vrijdag alweer een crematie gehad, deze keer van mijn tante. De laatste tante van de familie Alleman. Nu zijn we echt aan die kant een generatie opgeschoven. 
Wel fijn, na de crematie zijn we met de hele familie mee naar Wassenaar gegaan naar mijn nicht, de oudste dochter van mijn tante. Wat is het dan toch weer bijzonder om met z'n allen bij elkaar te zijn, en nog steeds gek...Ben is er niet bij..
Verder is het druk geweest en was ik veel op pad. Ook leuk op alle kleinkinderen gepast. Behalve maandagavond, toen logeerde Lenie bij ons en hebben we samen lekker en gezellig, de hele avond internet zitten afstruinen... (waarschijnlijk wel duidelijk naar wat..)


Zaterdag 9 november

's Morgens weer in de auto gestapt op weg naar Beek, naar Sjaak en Anne. Daar hebben we met de goudsmid plannen gemaakt voor het sieraad wat ik ga krijgen van mijn lieve broers. Echt wel spannend hoor!



Het was een gezellige dag, 's middags ook nog gewandeld (en natuurlijk ergens bier en bitterballen)
De dag afgesloten met een heerlijke maaltijd. 






O, en maandag heb ik nog een nieuwe buitenlamp
naast de voordeur gemaakt...



Manu had al eens slim ontdekt dat ik voor de electriciteit voor die lamp onder het huis moest zijn, daar zag hij namelijk het draadje naar de huiskamer gaan..






En ja hoor...Wim heeft ook met het poppenhuis gespeeld,

tsss....hoe verzintie het...


Zondag 10 november

Ook vandaag weer op tijd in de auto gestapt. Op naar het nieuwe (maar wel oud) buitenverblijf van Karin en Tijl en co in Zeewolde. Daar moest geruimd en geboend worden en we waren natuurlijk reuze nieuwsgierig hoe het er zou zijn.


Samen met Bauk en Hinde de koelkast poetsen.

Maar ook...

..op de grote veranda in het zonnetje koffie drinken en broodjes eten.
Voor de kinderen een waar paradijs, ze vermaken zich er prima.

Volgende week geen blog, ik sla een weekje over. Toch geen plannen voor de komende week. Ik hou het deze week rustig.







Geen opmerkingen: