zondag 5 januari 2014

En ja, daar ben ik dan weer.
Een nieuw jaar, ik hoop dat iedereen een goede start heeft gehad.
En dat dit jaar voor iedereen veel goeds zal brengen, zo'n jaar waar je voldaan op terug kijkt.

Maar, hoewel een nieuw jaar, op deze blog nog even een stukje oud jaar:


Maandag 30 december

Marlies had zin om bij ons eens even te komen behangen.
Het was weer even echt een LiWi sfeertje..

..de behangtafel staat klaar en de rollen behang zijn op maat geknipt..

...Marlies heeft de leiding, Wim assisteert..

                                                                                                                                                                                                       ..het eerste stukje gaat heel vlug, maar een hoekje om is toch anders...en dan krijg je nog zo'n hoekje..
...daar krijgt Marlies het toch wel even warm van.

Ondertussen is Wim bezig met een randje boven aan de zoldertrap..


Al heel vlug zit het behang er picobello op. 
De vouwtjes die hier nog te zien zijn waren de volgende ochtend helemaal verdwenen.


Goed, dan kan de behangtafel voor iets anders gebruikt worden.
Latjes op maat zagen voor langs het plafond.


We hebben besloten dat we alles gaan schilderen als het weer mooi wordt en we de ramen lekker open kunnen zetten. 


Het randje gelijmd, moet nu even drogen.

en terwijl ik dit aan het schrijven ben bedenk ik dat ik even..

...naar boven...

...moet lopen..


..om een foto van het mooie randje te maken!


En zie hier het opgeruimde kamertje..


..echt fijn dat het er nu ook toonbaar uitziet.
Het is nog niet klaar, maar we zijn er nu al heel tevreden mee!


31 december

oud jaar

Fijgje en Lies hebben zich uitgeleefd op de oliebollen. En ik heb een huzarensalade gemaakt. Ook een voor de buurmeisjes natuurlijk.
Wim heeft 's middags Lenie opgehaald, die heeft hier een paar dagen gelogeerd.
Later kwamen Wim (broer) Victor, Yesni, Willemien en Victor2 en hebben we gezellig met z'n allen oudjaarsavond gevierd. 
(zeg je dat zo eigenlijk...gevierd..)


Het was een gezellige avond, ouderwets gesjoeld en veel plezier gehad.
Dit afgelopen jaar is er wel een die altijd in mijn gedachten zal blijven..

2014, kom maar op!!






5 opmerkingen:

Sjaak zei

Ik mis 1-5 januari!

liwi zei

ojeeee...wat hebben we toe ook alweer gedaan...
Misschien kom ik daar volgende week nog weer op.

liwi zei

O.k, ik kom er nu achter dat ik inderdaad wat ben vergeten te vermelden. Ik ben gestopt aan het eind van het jaar..dacht: "klaar"!
Maar er was echt nog wel iets...komt zondag hoor.

Dirk-Jan zei

Ik heb weinig indruk gemaakt :(
Goed om te weten Lia...

liwi zei

Ja joh Dirk...weet je gelijk je plaats...
Maar echt zondag....