zondag 23 februari 2014

Vandaag was een luie dag, behalve dan dat we zijn wezen wandelen naar het Goudse Hout en ook de Heemtuin hebben bezocht, altijd een mooie plek.

Bij thuiskomst hebben we het terras eens goed bekeken. Mogen jullie nu ook even doen...

..het gedeelte van het terras dat niet op de fundering rust is ernstig verzakt. Storend en voor blote voeten een pijnlijke rand. (zeker voor de kleinkinderen) Wim heeft al geruime tijd lopen prakkiseren hoe dit op te lossen. Inmiddels heeft hij de oplossing denk hij gevonden in een aantal steunen die hij heeft weggekaapt uit het antikraakgebouw waar Willemien en Victor2 wonen.
Dit wordt dus vervolgd. Voorlopig nog niet hoor, zal wel richting schoolvakantie schuiven..

Deze week zijn we veel op pad geweest. Ik heb bij Cilia mijn lapjesvoorraad voor de stoffenwinkel wel compleet gemaakt lijkt mij, er is een nieuwe stofzuiger voor LiWi aangeschaft, Willemien heeft een heerlijk plusminuszevengangendiner voor ons klaargemaakt, ik ben met Karin en de kinderen twee dagen naar Zeewolde gegaan, Wim heeft nog geklust bij Ans,
zaterdagmiddag ben ik met Marlies, Alivia en Noraly naar de film geweest en ook nog opgepast samen met Wim. Maar dinsdag...wat hebben we toen gedaan...oja..Wim naar de kapper en ik een onderzoekje in de b-bus ;) 
Ook heb ik het tegelwandje nog gevoegd, dat was een heel gepriegel. Ik kreeg het niet echt mooi en heb uiteindelijk met een speldenpunt verf in de voegjes zitten kliederen..


..maar ik ben nu redelijk tevreden!
Vanmiddag vast de ondergrond voor de zijmuur op maat gemaakt. Mijn wens is eigenlijk om die badkamer klaar te hebben voor ik de workshop ga doen...ehmm, dan moet ik flink mijn best doen deze week.
We zien wel.

O, en vrijdag, op de verjaardag van Hermien heb ik een zwager van haar, die tandtechnicus is, gevraagd of hij voor mij aan  afgeschreven apparatuur kan komen..hij gaat op zoek. Even spannend dus. Met dit gereedschap kun je mooi fijn werken.

Ojee, ik ben vergeten te vermelden dat Wim donderdag en vrijdag netjes voor zijn baas heeft gewerkt.
In de vakantie dus..



Geen opmerkingen: