zondag 11 mei 2014


Maandag 5 mei

Mijn lief is vandaag weer naar zijn baas gegaan, hij hield de vakantie voor gezien.
Ik ben, na de verplichte huiselijke klussen, lekker aan het knutselen gegaan. Ziehier het resultaat.


Nu nog 'oud' maken..


..met de verf zitten mengen en oefenen op een plankje, (wil tenslotte niet mijn nieuwe schragen verprutsen), daarna vol goede moed mijn schragen gaan bewerken. En zelf vind ik het resultaat niet verkeerd! Dus de tweede heb ik inmiddels ook gedaan. 

's Avonds is Peter geweest om nog wat nieuwe gereedschapjes voor de tandartsmotor te brengen die ik van hem leen.
Hij had nog wat slijptolletjes e.d. gevonden waarvan hij dacht dat ik daar nog wel iets aan zou hebben, o.a. een snijwieltje met tandjes waarmee ik nog makkelijker door het hout kom.  Heel fijn dus weer en ik ben hem zeer dankbaar, vooral ook omdat Peter zei dat ik het spul voorlopig kon houden.

Zondag 11 mei

Nou, dat kan ik lekker vlug, van maandag naar zondag..
Ja, het is ook al laat tenslotte. We zijn een weekend met de caravan naar de camping geweest in Zeewolde waar de verjaardag van Tijl, Bauk en Hinde gevierd werd. Net thuis en voor de bui die op dit moment naar beneden stort de boel vanuit de caravan weer naar binnengesjouwd. En over buien gesproken...het was niet bepaald een droog weekend.. Maar gisteren, tussen 17.00 en 20.00 uur was het prima weer voor de bbq bij Karin en Tijl.

Maar eerst de taart met Bauk en Hinde


De kaarsjes kregen eigenlijk geen kans, de boefjes hadden het direct te druk met het snoepen van de taart.

Moederdag

Hahaha..


Karin dacht voor mij de caravan op te gaan poetsen, maar het bleef vandaag maar regenen..ach gossie..toen heeft ze maar in de regen één kant van de caravan schoongemaakt. Maar goed, de verrassing was evenwel erg leuk, ik wist niet wat ik zag en heb erg moeten lachen. Daarna samen met Karin naar de moederdag hightea in het restaurant en die was erg geslaagd.

En hier laat ik het lekker bij, nog even ontspannen met een lekker biertje en weer bedtijd!



Geen opmerkingen: