zondag 20 juli 2014



Net terug uit de stad waar we heerlijk hebben gegeten bij de Mallemolen. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Vorige week vertelde ik al dat Wim morgen aan de verrandaklus gaat beginnen.


Gauw nog even een foto gemaakt om te laten zien waar het om gaat.
Verder hierover meer volgende week.

Deze week een klein beetje geknutseld voor de stoffenwinkel.


Op een deur in een hoek van de winkel had Marie een gaatjesbord om allemaal spullen aan op te hangen. Voor de deur heb ik geen plek, maar een gaatjesbord kan ik nog wel plaatsen, die hoort er gewoon bij.. (zoals zoveel eigenlijk..maar ja..)


Natuurlijk ook gelijk de haakjes gemaakt..


En daar is dan het gaatjesbord!
Dit ga ik plaatsen in de hoek waar vroeger bij ons de deur zat.

En nu ben ik alweer klaar.
Ja, ik weet het, weer een vluggertje ;)


2 opmerkingen:

Sjaak zei

Dat moet nog wel wit gemaakt worden vogens mij.

liwi zei

Ja, hij is al wit geverfd, maar verkeerde lichtval denk...moet nog een laagje overheen.