zondag 24 augustus 2014


60 jaar!!

19 augustus ben ik 60 jaar geworden.
Gisteravond, 23 augustus heb ik dat gevierd.
Een heerlijk feest, maar dat vergde wel wat voorbereiding...
Dus..wakkere nachten...want vooral 's nachts komen de idee├źn los!

Gelukkig wilde Willemien mij helpen met de hapjes bij de borrel voorafgaand aan het buffet wat ik wilde maken.
En Wil is vindingrijk en kwam met leuke voorstellen.
We zouden vijf verschillende amuses maken.

Vrijdag om 10.00 uur zijn we begonnen met het klaarmaken van de lekkernijen...


..waarbij Yesni ook een paar uurtjes kwam helpen.
We zij hier bezig met de zalmbonbons, ik ben van de versiering...kappertjes, piepklein stukje citroen en dille.

Uiteindelijk is Wil om 16.15 uur weggegaan.
250 mooie hapjes hebben we gemaakt.
Daarna heb ik nog een grote schaal (40 cm. doorsnee) couscoussalade gemaakt.


En ja, dan 's avonds nog 24 hartige taartjes.

Nog een nachtje slapen...of niet natuurlijk.


Zaterdag 23 augustus

Inderdaad niet veel geslapen..maar de zon schijnt!!

Vandaag samen met Wim alles in orde maken voor het feest.

En dan breekt het los..het onweert en de regen stort op ons feestterrein neer... :-( 
Al gauw krijgen we een app van Maaike: zullen we een partytent brengen?  


Wat heerlijk, Vincent komt hem brengen en zet hem samen met Wim op.



Inmiddels ben ik met de salades bezig.

En dan is het zover.
16.30 uur, het feest is begonnen.
Gelukkig hebben Wim (de mijne) en Simon wat foto's gemaakt.
en nu maak ik het mezelf maar eens gemakkelijk en stop met tekst schrijven (probeer ik) en plaatjes erop te zetten. Voor het sfeertje.



Deze foto is in eerste instantie om de verschillende hapjes te laten zien...


..maar moest ik er zo opzetten van Wim.
Onderonsje tussen Wim en Simon...

(o, nee...ik zou niet meer schrijven)











Tijd om het buffet klaar te maken..




Hier moet ik wel even bij schrijven, even vermelden dat Fijgje en Lies een hele grote pan nasi hebben klaargemaakt.
De schatten, dat wilden ze graag doen. 



Speech.. (heel kort)









Alivia is bij iedereen geweest (eigen initiatief) en heeft alle namen verzameld.


Niet goed te lezen..


Maar dit wel!!


Zondag 24 augustus

Zo, er nu even snel een eind aan breien.
Vandaag met de Wimmen (die uit Hoofddorp is blijven slapen) bij Karin en Tijl wezen helpen.
Dus toen we thuiskwamen moesten we nog aardig wat opruimen van gisteravond, dus laat eten en dat is dan ook gelIjk de reden dat ik nu pas klaar ben met bloggen.
Maar hier is ie dan!


Geen opmerkingen: