zondag 31 augustus 2014




Vakantie voorbij...

En ja, morgen begint voor Wim het gewone leven weer, gewoon naar zijn werk bedoel ik te zeggen. Als hij zich tenminste goed voelt en niet te veel pijn heeft. 
We hadden het iets anders gepland die vakantie van ons. Naast de projecten die hier thuis en bij de buren op stapel stonden hadden we verwacht regelmatig naar de caravan in Bergambacht te gaan.
Helaas is daar niet veel van terecht gekomen, ook doordat het voor Wim niet zo prettig zou zijn op de camping.
We hopen dat hij nu vlug aan de beurt in in het ziekenhuis om poliepen weg te laten halen.
De afgelopen week zijn we heel druk geweest in het nieuwe huis van Karin en Tijl, die we vervolgens vrijdag hebben helpen verhuizen.
En nu zit het er dus weer op.

Maar gisteren nog wel iets leuks gedaan hoor!!
Het geld dat ik op mijn verjaardagsfeest heb gekregen was genoeg om naast de draaibank die ik graag wilde, ook nog een zaagtafel te kunnen  kopen.


Zaagtafel..
...en de draaibank!

We hebben in de sport/hobbykamer al een mooie plek bedacht waar een werkplank komt om ze allebei op te bevestigen.
Ik ben er echt blij mee hoor. Eenieder die hieraan bijgedragen heeft: 
Dank jullie wel!


Omdat ik ze zo leuk vind worden, hier ook nog een foto van de ritsjes die ik aan het priegelen ben. Vanavond ook de optilon etiketjes uitgeprint, ik ben benieuwd hoe het geheel zal worden. Moet ik ook nog de ritsenkast maken..
Ik heb er weer zin in.





1 opmerking:

Dirk zei

Zo, weet Wim ook dat iedereen op de internets over zijn poliepen kan lezen??